مرز های شکسته

من ماجراجویی در جست و جوی گنج هستم

مرز های شکسته

من ماجراجویی در جست و جوی گنج هستم

you never lose: either you win or you learn

زندگی هیچ وقت اونطور که آدم پیش بینی میکنه پیش نمیره 

و به قول معروف سیبی که به بالا پرت میشه تا دوباره برگرده پیشت هزار تا چرخ میخوره 

سیب زندگی من هم بعد از اینکه به بالا پرت شد خیلی جاها رفت بعضی از این جاها باعث شد دوستان و خاطراتی به دست بیارم که تا آخر عمرم از داشتنشون خوشحالم وبعضی از این جا ها باعث شد آن روی دیگری از زندگی را ببینم که هیچ کس آرزو نمیکنه هیچوقت ببینه 

ولی در نهایت لطف خدا بود که تونستم سکان این کشتی طوفان زده را در دست بگیرم و نذارم غرق بشه  همونطور که با چشمان خودم دیدم افرادی که در چند قدمی من می زیستند و هدفشون را گم کردند و در نهایت نتونستند به اون چیزی که میخوان برسند

خلاصه اینکه این کشتی ما در این دریای طوفانی سهمش این شد  که در سواحل آلمان پهلو بگیره و بعد از استرس های بسیار که خواب را به چشمم حروم میکرد در آستانه ی یک شروع دوباره هستم 

شروعی که واقعا همون چیزی هست که در ذهنم داشتم  و اگر همه چیز به خوبی پیش بره ، میشه تحقق رویایی که شوق رسیدن به اون  باعث شد کوله بار سفرم را ببندم .

شروعی که توشه ی اون تجربیات تلخ و شیرینی هست که در طی این یکسال به دست آوردم  و رو به رو شدن با واقعیاتی که به غیر از این مسیر به هیچ طریق دیگری نمیتونستم با اون ها رو به رو بشم .


شروعی که نقطه ی آغازین فصل تازه ای از زندگی من هست و امیدوارم فرصت تازه ای برای ادامه ی  زندگی این وبلاگ هم باشه




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد