مرز های شکسته

من ماجراجویی در جست و جوی گنج هستم

مرز های شکسته

من ماجراجویی در جست و جوی گنج هستم

3 Chapter

با پایان یافتن امتحانات  و پایان یافتن  دوره کارشناسی بنده ی حقیر . وارد فصل جدیدی از زندگی شده ام که به نظر من بزرگترین و مشکل ترین فصل زندگی هر انسانیه

به خاطر اینکه شما دیگه هر تصمیمی باید میگرفتید گرفتید و دیگه الان موقع مواجه شدن با عواقب تصمیمات قبلیتون هست.

نتایج بورسیه ها اومد  و مطابق با حدسیاتی که قبلا میزدم متاسفانه جایی بهم بورس نداده هنوز و این جور که از شواهدو قراین برمیاد این راه خیلی طولانی و پر پیچ و خمه

و به این راحتیا نمیشه از این دولت های استکباری  و منحط غربی بورس تحصیلی گرفت .

در طول تابستون برنامه ی زبانم را خیلی جدی میخوام دنبال کنم به علاوه ی مقاله و به علاوه ی ادامه ی راه اپلای کردن برای دانشگاه های مختلف

خلاصه اینکه فعلا باید تلاش کنیم و ادامه بدیم