مرز های شکسته

من ماجراجویی در جست و جوی گنج هستم

مرز های شکسته

من ماجراجویی در جست و جوی گنج هستم

It's Just the Begining

اولین پستی که از بلاد خارجه میذارم را شروع میکنم با شرحی از آنچه که بر ما گذشت 

از فرودگاه امام خمینی  شروع میکنم که رفتیم وسایل را تحویل دادیم و 10 کیلو اضافه بار خوردیم و چون نمیشد هیچ کدوم از وسایل را برگردونیم دیگه به ناچار سر کیسه را شل کردیم و ریختیم توی جیب هواپیمایی ماهان 

خلاصه با مشقات بسیار رسیدیم به فرودگاه مالپنزا ( مشقات بسیارش در این بود که صندلی های هواپیما واقعا کوچیک بود + نمیشد هم خیلی پشتی صندلی را برد عقب چون میرفت توی صورت نفر عقبی) الحق و والانصاف از لحاظ وسعت و از لحاظ زیبایی برای خودش پدیده عجیبی بود چون وسایل دستم بود نشد درست ازش عکس بگیرم متاسفانه 

از فرودگاه دوتا گزبنه داشتیم یکی اینکه اتوبوس بگیریم و یکی دیگه اینکه با مترو بریم ولی از اونجایی که دیدیم وسایلمون خیلی سنگین و بد قیافست گفتیم بذار همین اول کار یکم حفظ آبرو کنیم و first impression خوبی بر جای بگذاریم چون بردن اون وسایل در مترو کار عاقلانه ای نیست و داد همه در میاد به همین دلیل اتوبوس گرفتیم که البته ارزون تر هم بود و اومدیم مرکز شهر پیاده شدیم 


 و از اونجا هم بعد از اینکه یک سری کار های ابتدایی مثل خرید سیمکارت و کارت حمل و نقل عمومی و ... را انجام دادیم یک  تاکسی گرفتیم و رفتیم خونه ای که اجاره کرده بودیم 

وقتی رسیدیم خونه دیگه انقدر خسته بودیم که فقط گرفتیم خوابیدیم و از فرداش تازه رفتیم توی شهر دنبال کار های اداری

 ایشالا در وقت مناسب بیشتر خواهم نوشت 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد