مرز های شکسته

من ماجراجویی در جست و جوی گنج هستم

مرز های شکسته

من ماجراجویی در جست و جوی گنج هستم

از راست حرکت کنید

یک سری اصول هست که اگر با کسی هم اتاقی میشید یا یک فضایی را به صورت کلی با همدیگه به اشتراک میگذارید باید رعایت کنید

من چون حوصله ندارم الان یک به یک توضیح بدم

قانون کلیش را میگم که برای هر فعالیتی که تصور میکنید میشه تعمیم داد

فعالیت شما نباید به نحوی باشه که باعث ایجاد مزاحمت برای فعالیت های طرف مقابل باشه

موزیک گوش کردن دوست دارید . بسیار عالی ولی نباید طوری باشه که مزاحم طرف مقابل باشه راه حلش هم خیلی سادست ؛ هدست

حرف زدن با خانواده را دوست دارید کاملا طبیعیه ولی نه با صدای بلند وسط اتاق تازه وقتی تلفن را روی اسپیکر گذاشتی

هم اتاقی شما نیازی نداره که به پیام های صوتی که برای دوستان (جنس موافق و مخالف) میفرستید گوش بده

و......

اگر این قانون را رعایت نمیکنید لطفا در هنگام پیاده روی اعصاب هم اتاقی از راست حرکت کنید