مرز های شکسته

من ماجراجویی در جست و جوی گنج هستم

مرز های شکسته

من ماجراجویی در جست و جوی گنج هستم

Lens

هر چی مامانش بهش میگفت درست گیتار را بگیر،پس فردا بزرگ شدی کمرت آسیب میبینه از روی بچه بازی خلافش رو عمل میکرد

بهش گفتم ولش کن لج بازه هرچی بگی بدتر میکنه

یکی دیگه گفت خودتو یادت رفته وقتی بچه بودی؟؟

یه دفعه تصویراش از جلو چشمم رد شد

یهو یادم افتادم خیلی وقت بود این طوری دوباره ندیده بودم

قبلنا همه چیزرو مثل لنز دوربین میدیدم. فریم به فریم بعد حتی میتونستم عقب و جلوش هم بکنم یا مثلا اگه دنبال چیزی میگشتم انقدر عقب میزدم که می دیدم آخرین بار کجا دستم بوده یا ازش استفاده کردم.


چند ساله دیگه  اینطوری ندیدم هرچی بوده را ریختم توش مثل ی انباری شلوغ و نا مرتب.

دوباره باید عکاس بشم





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد