مرز های شکسته

من ماجراجویی در جست و جوی گنج هستم

مرز های شکسته

من ماجراجویی در جست و جوی گنج هستم

پاره ی نخست

بالاخره بعد از چند سال این فرصت احتمالا برام پیش اومده که بتونم تجربیات و نظرات شخصیم را در قالب یک وبلاگ با بقیه در میان بگذارم 

به قول نیوتن که میگه : اگر من بهتر از دیگران میبینم تنها به این علت است که بر شانه های بزرگان ایستاده ام.

من هم بعد از چند سال وبلاگ خوانی به وبلاگ نویسی رسیده ام

و امیدوارم بتونم با این کار، به افرادی که در موقعیت هایی شبیه به من قرار دارند کمکی کرده باشم. (همونطور وبلاگهای دیگه به من کمک کردند)

این سال ها خیلی از افراد به فکر اپلای کردن و ادامه تحصیل در خارج از ایران هستند

 ولی تفاوتی که کار من با بقیه  داره، اینه که من قصد دارم برای کارشناسی ارشد برم نه دکترا

  و از اونجایی که من کمتر کسی را دیدم که در این مورد چیزی نوشته باشه

 فکر کردم شاید کمکی باشه به افرادی که این هدف را دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد