مرز های شکسته

من ماجراجویی در جست و جوی گنج هستم

مرز های شکسته

من ماجراجویی در جست و جوی گنج هستم

عجب اوضاعی شده!!!

سوپرایز انتخاب شدن ترامپ به عنوان رییس جمهور یه طرف. حرکات و شخصیت عجیب و غریبش هم یه طرف

ولی این تصمیمات  اخیر مهاجرتیش دیگه واقعا همه را درب و داغون کرد . بیچاره اونایی که میخواستن برای دانشگاه های آمریکا اقدام کنند!

البته خودش که میگه موقتیه و بعدا درست میشه ولی احتمالا بعد از این 3 ماه هم روند کاری مشکل تر و سخت گیرانه تر میشه

نمیدونم چرا ولی از همون اول یه حسی بهم میگفت هیچ وقت روی آمریکا حساب نکن برای همینم اصلا دنبال GRE و TOEFL نرفتم از همون اول

روی IELTS کار کردم که خدا را شکر ضرر هم نکردم

در هر صورت امیدوارم کسایی که داشتند برای اپلای از دانشگاه های آمریکا تلاش میکردند مشکلشون حل بشه و نتیجه زحماتشون را ببینند.

خیلی حس بدیه وقتی میبینی دارند با بی عدالتی حقت را ازت میگیرند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد